Marketing a PR komunikace

Anotace

Hlavní tématem bude objasnit základní principy marketingové a PR komunikace s přihlédnutím k novým komunikačním trendům dnešní doby. Cílem modulu je vysvětlit fungování marketingových a PR postupů v praxi, kde ve středu dění stojí zákazník a marketing se jej snaží oslovit a vybudovat si s ním dlouhodobý a loajální vztah.


Doporučená literatura

  • P. Kotler, K. L. Keller : Marketing Management. Grada Publishing
  • Joeri Van der Bergh, Mattias Behrer: Jak cool značky zůstávají hot. Bizbooks.
  • James L. Heskett, W. Earl Sasser, Leonard A. Schlesinger: The service profit chain. Simon and Schuster, 1997.

Potřebujete poradit?

+420 601 553 562 Po—Pá 9.00—17.00
info@cambschool.cz Reagujeme do 24 hodin
V Jámě 1, 110 00 Praha 1 Navigovat do cíle